Friday, May 01, 2009

vizita speciala in povernei : )

pentru ca, nu-i asa, nu se intampla prea des ca o facultate sa faca pe cineva doctor honoris causa, trebuia ca eu si stamate sa fim prezenti la un asftel de eveniment. asadar, am fost sa-l vedem pe domnul jonathan scheele, mai mult sau mai putin un inger pazitor de la comisia europeana, care s-a dovedit atasat de tara noastra, despre care mai povesteste si dupa ce misiunea lui s-a incheiat.




a fost o ceremonie interesanta, un gen de eveniment pe care probabil n-o sa-l mai vad curand. mi-a placut ca a avut o durata decenta, fara discursuri exagerate si umflate in tot felul de incercari de ploconeala. a fost frumos si de bun simt.



acum , ca tot am avut ocazia sa-l vad si sa-l aud, mi se pare ca domnul asta jonathan scheele este un domn natural, *romania friendly* ca sa zic asa : ), care vorbeste romana chiar bine, pentru cei cativa ani in care ne-a vizitat ( chestie de apreciat ), care ne spune tot felul de lucruri, cum zise si rectorul, pe care si noi le credem dar nu prea le spunem despre situatia tarii noastre, si cel mai important, jonathan scheele este un domn care zambeste cel putin o data la 4-5 secunde. cel putin. :)




1 comment:

Alistair Craven said...

Asa cum Oprescu s-ar putea sa ramana in carti doar cu recordurile la carnati si placinte, asa si Dobrescu o sa se laude cu eminentii asociati cu SNSPA de dragul pozelor.