Wednesday, May 20, 2009

berzele caselor cu ochi

se iau 5 tineri, adica jo, flaviu,raveme plus doi prieteni draguti de raveme, sambata seara, dupa omar sosa la sibiu jazz fest, in cautare de loc de stat, admirat, degustat, baut mai exact. se plimba toata piata mare, ne pare rau, la 12 inchidem, nu mai luam nicio comanda. se ajunge in piata mica, se plimba, se amesteca, se calca cu pantofi noi pe piatra cubica (asta eram eu:)) se ajunge intr-un final la atrium. loc frumos, de admirat de gustat si baut mai exact, cu acorduri de pian izvorand din subsol, la rascuce de drumuri, ca sa bata vantul dupa 1 noaptea, si sa se faca frig.




si tot stand, admirand, band, se arunca priviri pe o casa cu ochi, si ce le e dat sa vada: doua berze maaari si frumoase, ciocanitoare. cat ai clipi se fac remarci, sa fie vii, sa fie de tabla, dar cum or fi ca nu se misca deloc, sunt berze de sibiu pe o casa cu ochi, care pe deasupra mai e si for rent/for sale si mai are si flori la geam (eu vreau sa cred uneori ca pentru flori la geam se poate creste pretul unei locuinte. noroc ca nu ma ocup cu imobiliare). sa fie vii, sa nu.. mister neelucidat.


mister neelucidat pana a doua zi dupa amiaza, la ore trecute de 7, cand romano-cubanezii mandinga si-au trezit tobele si s-au udat florile de sub geamul for rent/for sale de catre o mana intinsa ca prelungire a unei burti bronzate si adormite. atunci berzele au inceput sa ciocane (pesemne le placea mandinga, cum discutam cu domnul raveme, desi nu bateau ritmnul, ceea ce ma face sa cred ca nu asta e raspunsul). si pentru ca nu era de ajuns ciocanitul ca sa ne convinga de existenta lor (poate erau revoltate ca mandinga le distruge suprematia sonora), barzoiul din povestea noastra a vrut sa-si arate calitatile de cap al familiei, si s-a invartit de cateva ori cu intoarcere la cuibul conjugal, desfacandusi aripile luuungi, cat sa se faca observat.



intr-o alta ordine de idei, tare interesante creaturile astea. si pentru ca tot vorbim de ele, aruncati un ochi la prietenii lor. eu nu am auzit de alti prieteni ai lor mai buni.. iar fomita din poza lor e absolut delicios. pare cel mai cuminte barzoi din lume : )


4 comments:

Flaviu said...

auleu dar si eu eram cu pantofi noi mwahhaha

jo212 said...

ai tai n-aveau toc :)) :P

rvm said...

foarte frumos ai prezentat povestea :) mi s-a facut dor sa ma intorc acolo

jo212 said...

eu nici n-am plecat bine si vroiam inapoi.. : )