Sunday, April 05, 2009

cu drag, pentru puncte puncte


puncte puncte nu e un fotoblog. poate un blog personal. nu e blog de povesti. nu e blog de politica. si nici de moravuri vestimentare si nici de stiri, si nici de jazz, desi uneori vrea el. puncte puncte e de fapt un acasa al meu, si uneori imi pare rau ca-l stie lumea, asa cum uneori imi pare rau ca n-are prea multi cititori. dar cum eu nu sunt prea consecventa, nici ei n-au cum sa fie. acum sunt in momentele in care mi-ar place sa scriuu, si sa tot scriuu, si sa nu ma citeasca nimeni, si eu sa tot scriu.. dar n-o sa-mi fac blog separat, pentru ca puncte puncte este o excrescenta a mea de care sunt tare mandra, de parca in timp, de-a lungul ultimilor 4 ani, de cate ori m-am bucurat si minunat, mi-a crescut in par o funda roz cu buline maro, si a tot crescut, pana s-a facut mare cat floarea din parul lui billie holiday.

ah, ce bine, ca de mult vroiam sa fac publice sentimentele mele pentru puncte puncte. dragul de el. daca ar fi mai putin virtual si lipsit de materialitate, l-as lua in brate si am bea ceai, numai eu si el, si ne-am plimba, si am fi cei mai buni prieteni. oricum suntem numai noi. singuri.

intr-o alta ordine de idei, as fi vrut sa mai scriu niste treburi, dar mi-am dat seama ca e blog de lavanda si de minunatii, si ca nu-i furmos sa stric atmosfera asta de vara, asa ca n-o sa scriu lucruri care ma contrariaza intr-un mod foarte calm ( si care in mod normal m-ar fi intristat si revoltat), si nici despre nehotararile mele sau nelinistile legate de timp si conjugarile lui cu activitati nesfarsite. nu stiu cum mi-a venit in minte, cand am scris de vara, o capita de fan in gradina din spatele casei, langa sina de tren. si miros de fan. nu e nimic mai minunat decat asta. asa, ca sa sfarsesc tot printre *lavande si minunatii*. ma gandeam ca mi-e dor de foarte multe lucruri, si ca acum e sezonul lor. astfel ca eu si puncte puncte decretam sezonul minunatiilor.

tare frumos la noi aici. *avem si minunatii de primavara : ) ..

4 comments:

Radu-Mihai said...

Sa-ti traiasca punctele! :D Stai linistita, ca tot se citeste ce e pe aici. Sau, ma rog, privita. Uneori e mirosita, dar ca sa aiba si gust trebuie sa incepi cu un blog culinar [nu lua in serios ultima parte]

Anonymous said...

La tine aici e mereu primavara :) asa-i? asa-i. dixit. :)

Julie Alvarez said...

Dear Jo,
I was wondering if you could tell me what language do you speak, because I don't exactly know and I wish I knew!
Thank you.
Julie

jo212 said...

@radu: multumim pentru urare! :) blog culinar sigur n-o sa am vreodata, varianta asta e clar exclusa! : )

@perfuzii:noi vrem vara, dar acum suntem in ton cu sezonul : )

@Laeriss: thanks very much, my dear! you have such a wonderful blog!

@Julie: it's Romanian! i have a google translate, i've seen it doesn't work very well, but i guess it's ok.. i didn't wanted to translate the post my self, because i would make changes and there will no longer be authentic. Thank you for your visit! : )