Thursday, June 04, 2009

bunatati de sezon

in ultima vreme am avut parte de o multime bunatati, incepand cu toti boschetii de trandafir pe care planific sa-i gazduiesc in balcon, plan care a fost deschis de un ghiveci cu trandafiri galbeni si cu buchetul asta de poveste pe care l-am cumparat aseara de la o tanti din piata, care se grabea si il mai avea doar pe el. urmatrul membru al plantatiei e stropitoarea fermecata, de la magazinul meu preferat(cel de la iancului, cu tanti draguta la tejghea, cu care vorbesc pana ma uita sfintii :)).


tot in seria de minunatii din ultima vreme o sa includ si bombardamentul de planuri pe care o sa-l pun in practica in vara asta. ;))



intr-o alta ordine de idei, am primit cartea asta colorata, pe care orium mi-as fi cumparat-o, dar asteptam momentul potrivit. tantiile astea de la colormebeautiful par foarte nais, pana la un punct, in care devin un fel de avon si se gandesc ca ar fi dragut sa vinzi si ceva din produsele lor, pentru ca, nu-i asa, daca nu sunt produsele alea, nu-ti faci treaba bine. not. cartea in schimb e buna, e cu ce-mi place miiieeee :), si de-abia astept s-o aprofundez. si sa aplic.





1 comment:

Lulu said...

ce frumos, ce frumos. :D aprob reiterata pasiune pentru lucruri frumoase :)