Tuesday, September 01, 2009

ceainicele din viata mea

dupa ce le-am randuit si le-am aranjat frumos in ordinea intrarii, astazi o sa faceti cunostiinta cu ceainicele din bucataria noastra.

ca sa incepem cu primul, dumnealui e ceainicul cu fluier. da, fluiera cand se fierbe apa, fix ca in filmele vechi. numai ca el e roz si nou. l-am gasit intr-o vizita la magazinul de obiecte pentru bucatarit si altele din campulung, cel de pe colt pe care scrie mare cu albastru "portelan".



ceainicului roooz ii urmeaza ceainicul vargat, adica cu vergele orizantale cum ar veni, deci cu dungi. e un ceainic foarte cald si are toaate culorile luminii in dungile lui. dansul a intrat pe usa o data cu flaviu caruia i-am tot spus ce ceainic minunat si ce cana frumoasa am vazut eu cu lulu la casa de ceai, si care a sfarsit prin a-mi face o surpriza si a mi-l aduce impachetat frumos, cu tot cu cana. acum ma bucur de el si mai tare decat atunci cand l-am primit : )


asadar, povesti cu ceainice : )
(mie mi se pare ca in poza de mai sus ceainicul meu vargat la fel de dragalas ca mrs potts)


apoi, urmatoarele ceainice din viata mea sunt cele facute de mine, care sunt un pretext pentru o invitatie catre celalat blog, si anume babacilu. acolo o sa gasiti alte povesti pe care nu le gasiti aici, si toate creaturile la care trebaluiesc : )



2 comments:

dama fara camelii said...

Excelent post!

accesorii said...

foarte dragute ceainicele facute de tine :D